In april is begonnen met de renovatie van de klokkentoren en de klokken. Eerst werden de stellingen opgebouwd en daarna werden de klokken losgemaakt en met een kraan uit de toren gehaald.
De firma Nijsse heeft de spits/windwijzer voorzien van een nieuw laagje bladgoud en de Royal Eijsbouts heeft de klokken gerenoveerd. In de tussentijd heeft de firma Baaijens de dragende constructie geschilderd. Begin juni is is heel voorzichtig de spits/windwijzer omhoog getakeld en geplaatst. Daarna werden de beide klokken en nieuwe mechaniek geplaatst. Luistert u zondag bij het luiden van de klokken of u verschil hoort?
« Terug naar het album overzicht